Monday 27 January 2014

KU LEPASKAN HAZEL PERGI!

Kira-kira jam 10 pagi semalam, aku mengarahkan Dr Wong meneruskan procedure peniduran. Hayat Hazel yang mencecah 10 tahun, mengundang derita kesakitan paru-paru dan jantung. 1 minggu kebelakangan ini, Hazel sukar bernafas. Dan keputusan aku menghantarnya ke Underworld, adalah tepat. Semalam, sekali lagi aku bermimpi.. Hazel mengucapkan terima kasih kepada aku.



10 tahun lamanya aku dan dia mencipta bahagia. Dan pengakhiran kehidupannya juga, dia tetap bahagia! Suatu ketika dahulu, aku pernah menyiarkan 1 cerita kucing yang beraknya canggung. Dan kucing itu adalah Hazel. Lihat sini, Kucing berak canggung

Dan kamu juga akan turut sedih sepertimana kesedihan aku. Aku begitu menyayangi Hazel. Aku mengutipnya di Menara HeiTech Village pada tahun 2005, HeiTech Padu Berhad . Sewaktu itu, aku memberitahu orang sekeliling. Hari ini Hazel menjadi sebahagian nyawaku. Dan aku bersumpah akan memberinya bahagia sampai ke hujung nyawa!

Sekian, terima kasih